Ahad, 9 Januari 2011

Dicatat oleh Scha-eyda di 12:45 PG
Hari ini pergi kem PLKN Millinium kat beranang ziarah adik laki aku,
Taw tak..perjalanan dari rumah ke Beranang memakan masa hampir 2 jam,
lama kot.. sebenarnya, kalau diikutkan xlah lama,
tapi disebabkan nak memenuhi hasrat anak laki mak yang sorg tu,
terpaksala kami mundar mandir dari satu kedai ke satu kedai..
penat jugak , walaupun aku ni dok kat sit belakang sambil baca novel bertajuk nama atas kertas,
novel yang agak mengerikan, pembunuhan yang tragis,..

sampai je kat PLKN, first time aku tengok kepala adik aku botak,
dia kate da macam microfon da..
haha, lantak p lah dia kata apa, janji bukan aku kata, kalau tak perang mulut nanti..
huhu..

ni je lah aku nak cite buat masa ni, point nye >> kepala botak macam microfon!
haha,(sory is!) :P

0 ulasan on " "

Catat Ulasan